reklama

Na ostatok...

Sledoval som TA3. Ja viem, že som to nemal robiť, ale stalo sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Sledoval som TA3. Ja viem, že som to nemal robiť, ale stalo sa. Odzneli slová: „Americký prezident... bla-bla-bla... niečo a neviemsčím... bla-bla-bla... na svojom OSTATNOM prejave... bla-bla-bla...“ intonácia dole.

Spozornel som. Bolo mi to jasné. Všetkým by to bolo jasné. Aj vám by to bolo jasné. Proste – MY SME VEDELI – že ten prejav bol posledný. Posledný v poradí. Všetky boli pred ním, žiaden nebol po ňom. Aké prosté.

Prečo potom hlásateľka/moderátorka tvrdila, že bol ostatný? Ako ostatný? Ako moc ostatný? Do akej miery ostatný? Ako ostatnejší, ako tie menej ostatné?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

VŠETCI VIEME, že bol posledný.

PREČO TO TEDA TAJIŤ? :)

Marián Zemaník

Marián Zemaník

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.marz.szm.skwww.marz.estranky.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu